Vuosiraportti 2015

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
53 %
57 %
61 %
63 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
85 %
85 %
78 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
45 %
44 %
39 %
37 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
72 %
74 %
74 %
81 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
24 %
26 %
25 %
21 %
Seuraan sosiaalisen median ja muita verkostoja oppiakseni uutta.
54 %
47 %
35 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
 %
0 %
100 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
0 %
0 %
0 %
0 %
Edistää oppimista ja oppimistuloksia.
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
5221
Taso
1-2
37333629
Taso
2-3
47525260
Taso
3-4
111299