Speciallärare, 1.1.2018-26.6.2019

« Tillbaka

hjälper eleverna att förena och behandla information effektivare

Svarens fördelning
1.1.2018-26.6.2019År 2019 År 2018 År 2017 År 2016 År 2015 År 2014 År 2013 År 2012
10.60.30.60.700000
27.79.37.18.300000
322.823.123.922.300000
462.960.362.362.600000
55.46.65.66.100000

Svarsalternativ

  1. Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
  2. Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
  3. Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
  4. Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
  5. Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)

Frågan inverkar på följande delområden

  • Inställning (betydelse 2.0)