Årsrapport 2014

« Tillbaka

Med hjälp av IKT kan eleverna behandla den företeelse som lärs ut på ett mångsidigt sätt.

Svarens fördelning
År 2014 År 2013 År 2012
10.80.51.0
23.13.35.8
310.910.815.0
462.765.364.9
522.420.213.3

Svarsalternativ

  1. Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
  2. Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
  3. Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
  4. Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
  5. Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)

Frågan inverkar på följande delområden

  • Inställning (betydelse 2.0)