Asennoituminen
Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.
Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.
* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.
Positiivisia vastauksia | ||
---|---|---|
Ammatillisen oppilaitoksen opettaja | Ammatillinen | |
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. * | 64 % | 64 % |
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta. | 57 % | 61 % |
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä | 69 % | 71 % |
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa * | 57 % | 52 % |
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin | 56 % | 58 % |
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa * | 30 % | 26 % |
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa | 45 % | 52 % |
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan * | 18 % | 15 % |
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää * | 19 % | 20 % |
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään | 43 % | 43 % |
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa * | 36 % | 32 % |
parantaa oppilaiden opintosuorituksia | 20 % | 25 % |
Ammatillisen oppilaitoksen opettaja | Ammatillinen | |
---|---|---|
Taso 0-1 | 4 | 4 |
Taso 1-2 | 45 | 39 |
Taso 2-3 | 46 | 50 |
Taso 3-4 | 5 | 7 |
Tällä sivulla näkyvä raportti on ajalta 1.1.2018 - 11.1.2019. Sivulla näkyvät tiedot eivät muutu.