Maahanmuuttajaopettaja, 2019

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
31 %
38 %
29 %
17 %
0 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
87 %
89 %
100 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
53 %
58 %
59 %
28 %
29 %
48 %
31 %
0 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
74 %
71 %
74 %
81 %
100 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
23 %
17 %
19 %
17 %
0 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
73 %
87 %
75 %
67 %
63 %
61 %
47 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
81 %
76 %
84 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
33 %
37 %
31 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
65 %
60 %
77 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
15 %
18 %
11 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
48 %
37 %
55 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
3.8 %
3 %
5.3 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
15 %
21 %
17 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
47 %
48 %
61 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
13 %
10 %
13 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
28 %
24 %
26 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
0013400
Taso
1-2
19241723172317
Taso
2-3
70667562636564
Taso
3-4
1110713171319