Englanti, 1.1.2019-25.1.2020

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
1.1.2019-25.1.2020Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
81 %
81 %
82 %
86 %
89 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
88 %
86 %
80 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
69 %
78 %
68 %
73 %
70 %
45 %
52 %
46 %
41 %
42 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
74 %
72 %
76 %
76 %
85 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
25 %
22 %
24 %
23 %
13 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
71 %
70 %
71 %
66 %
66 %
58 %
52 %
42 %
34 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
81 %
80 %
81 %
79 %
81 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
54 %
58 %
53 %
52 %
51 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
60 %
60 %
60 %
65 %
62 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
15 %
15 %
16 %
14 %
14 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
41 %
40 %
41 %
43 %
47 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
7.4 %
7.1 %
7.2 %
6.2 %
6.8 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
25 %
18 %
25 %
25 %
21 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
47 %
41 %
47 %
45 %
50 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
12 %
13 %
12 %
11 %
9.9 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
22 %
18 %
23 %
20 %
22 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
1.1.2019-25.1.2020Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
1111268231
Taso
1-2
31283130254143414234
Taso
2-3
62656262654943495059
Taso
3-4
6666856747