Kemia, 1.1.2018-22.9.2020

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
1.1.2018-22.9.2020Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
74 %
74 %
71 %
79 %
83 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
81 %
84 %
71 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
69 %
66 %
68 %
72 %
72 %
45 %
50 %
46 %
42 %
32 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
64 %
65 %
73 %
75 %
75 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
28 %
30 %
26 %
29 %
19 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
58 %
61 %
58 %
55 %
52 %
39 %
42 %
33 %
31 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
100 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
77 %
75 %
76 %
79 %
76 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
48 %
55 %
43 %
48 %
53 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
59 %
61 %
57 %
60 %
60 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
11 %
11 %
10 %
13 %
13 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
50 %
49 %
50 %
51 %
54 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
9.3 %
12 %
8.5 %
7.6 %
8.2 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
20 %
19 %
20 %
21 %
21 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
41 %
39 %
41 %
43 %
47 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
26 %
29 %
25 %
25 %
30 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
19 %
19 %
19 %
19 %
19 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
1.1.2018-22.9.2020Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
23132810451
Taso
1-2
31342930324845434239
Taso
2-3
61576263603840474855
Taso
3-4
5775665654