Ranska, 2015

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
81 %
82 %
85 %
89 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
92 %
80 %
71 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
58 %
63 %
48 %
50 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
73 %
71 %
76 %
75 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
30 %
22 %
23 %
14 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
46 %
43 %
36 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
7210
Taso
1-2
45494839
Taso
2-3
43374757
Taso
3-4
41144