Ranska, 1.1.2018-6.12.2019

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
1.1.2018-6.12.2019Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
75 %
81 %
82 %
85 %
89 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
92 %
80 %
71 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
66 %
76 %
65 %
68 %
73 %
39 %
58 %
63 %
48 %
50 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
73 %
73 %
71 %
76 %
75 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
25 %
30 %
22 %
23 %
14 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
70 %
59 %
72 %
68 %
68 %
63 %
46 %
43 %
36 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
78 %
90 %
77 %
78 %
82 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
49 %
55 %
51 %
50 %
51 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
65 %
50 %
63 %
66 %
57 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
12 %
15 %
14 %
12 %
14 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
47 %
33 %
43 %
50 %
44 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
8.3 %
13 %
11 %
6.7 %
3.4 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
26 %
15 %
24 %
28 %
21 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
49 %
48 %
47 %
49 %
49 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
10 %
13 %
7.4 %
14 %
9.5 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
24 %
23 %
22 %
24 %
20 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
1.1.2018-6.12.2019Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
2522037210
Taso
1-2
23292327293445494839
Taso
2-3
64636463645643374757
Taso
3-4
1121187741144