Matematiikka, 2021

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
72 %
70 %
71 %
78 %
77 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
80 %
79 %
70 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
61 %
65 %
68 %
71 %
71 %
44 %
49 %
44 %
44 %
37 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
67 %
67 %
72 %
73 %
78 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
28 %
27 %
25 %
29 %
24 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
62 %
59 %
60 %
57 %
55 %
41 %
45 %
38 %
30 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
80 %
74 %
76 %
77 %
76 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
50 %
53 %
42 %
46 %
51 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
64 %
61 %
59 %
63 %
61 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
12 %
10 %
12 %
13 %
13 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
53 %
51 %
48 %
51 %
55 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
10 %
11 %
9.3 %
7.8 %
7.4 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
23 %
16 %
20 %
19 %
20 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
46 %
37 %
40 %
43 %
46 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
24 %
28 %
25 %
26 %
27 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
18 %
16 %
19 %
20 %
19 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
3312279451
Taso
1-2
26323029314643404340
Taso
2-3
65566162604043484756
Taso
3-4
6886675743