Fysiikka, 1.1.2018-18.6.2019

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
1.1.2018-18.6.2019Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
73 %
73 %
70 %
81 %
79 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
80 %
82 %
71 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
68 %
66 %
66 %
70 %
72 %
45 %
47 %
45 %
40 %
33 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
66 %
66 %
75 %
76 %
76 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
26 %
27 %
24 %
27 %
23 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
57 %
59 %
60 %
55 %
52 %
40 %
43 %
37 %
30 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
100 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
76 %
77 %
75 %
77 %
75 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
44 %
52 %
42 %
45 %
52 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
61 %
62 %
59 %
62 %
60 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
12 %
9.8 %
10 %
12 %
12 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
51 %
49 %
47 %
51 %
55 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
7.9 %
12 %
8.6 %
8 %
7.7 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
19 %
18 %
20 %
18 %
19 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
41 %
39 %
40 %
42 %
46 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
25 %
29 %
25 %
25 %
29 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
20 %
17 %
20 %
20 %
20 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
1.1.2018-18.6.2019Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
2313279422
Taso
1-2
28302929324746404540
Taso
2-3
62596262594041504954
Taso
3-4
7887665645