Uskonto, 1.1.2019-14.8.2019

« Takaisin

Asennoituminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Asennoituminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

* = Kysymyksen vaikutus tasoon on käänteinen.

Positiivisia vastauksia
1.1.2019-14.8.2019Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Rakennan opetukseni oppikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
59 %
57 %
68 %
66 %
73 %
TVT:n avulla oppijat pystyvät käsittelemään opetettavaa ilmiötä monipuolisesti.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
79 %
77 %
84 %
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa. *
72 %
64 %
67 %
68 %
75 %
47 %
54 %
53 %
45 %
47 %
TVT:n käyttö sopii opetustyyliini.
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
78 %
75 %
68 %
65 %
83 %
Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) hyödyntäminen opetussuunnitelman mukaisesti on vaikeaa. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
16 %
11 %
21 %
22 %
15 %
Seuraan sosiaalisen median verkostoja oppiakseni uutta.
64 %
61 %
63 %
63 %
63 %
56 %
59 %
54 %
37 %
0 %
Rakennan opetukseni oppikirjan / aihealueen käsikirjan mukaan. *
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
antaa oppilaille mahdollisuuden käyttää parempia tietolähteitä
72 %
91 %
76 %
72 %
75 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden kirjoitustaitoa *
50 %
52 %
51 %
54 %
59 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita yhdistelemään ja käsittelemään tietoa tehokkaammin
65 %
59 %
65 %
62 %
59 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden yhteistyötä muiden oppilaiden kanssa *
15 %
21 %
17 %
21 %
14 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita viestimään tehokkaammin toisten kanssa
40 %
52 %
44 %
48 %
47 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden mielenkiintoa opiskelua kohtaan *
9.8 %
14 %
9.6 %
12 %
8.8 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
vähentää oppilaiden välistä henkilökohtaista viestintää *
21 %
29 %
24 %
25 %
17 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
auttaa oppilaita kehittämään taitojaan suunnitella ja ohjata omaa työskentelyään
45 %
41 %
49 %
51 %
50 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
heikentää oppilaiden lasku- ja arviointitaitoa *
15 %
18 %
14 %
15 %
14 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
parantaa oppilaiden opintosuorituksia
23 %
20 %
22 %
24 %
18 %
0 %
0 %
0 %
0 %
0 %
Osa-alueen Asennoituminen jakauma
1.1.2019-14.8.2019Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016Vuosi 2015Vuosi 2014Vuosi 2013Vuosi 2012
Taso
0-1
2211253230
Taso
1-2
30333235343240344234
Taso
2-3
60605556595544554851
Taso
3-4
8512858148715