Ranska, 2015

« Takaisin

Opetuskäyttö

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Opetuskäyttö muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

Positiivisia vastauksia
RanskaYleissivistävä
Haluaisin käyttää tieto- ja viestintäteknologiaa enemmän opetuksessani.
78 %
77 %
Oppilaat saavat käyttää tunneillani omia laitteitaan (esim. kannettavat tietokoneet, älypuhelimet, tabletit).
85 %
67 %
Hyödynnän sosiaalista mediaa (esimerkiksi Facebookia, Twitteriä tai blogeja) viestiessäni vanhempien ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
10 %
12 %
Jaan tuottamaani oppimateriaalia koulun sisäisessä tai julkisessa verkossa.
42 %
24 %
Suurimmalla osalla tunneistani käytän itse tieto- ja viestintäteknologiaa.
91 %
80 %
Suurimmalla osalla tunneistani oppilaat käyttävät tieto- ja viestintäteknologiaa.
31 %
24 %
Kouluni oppijat keräävät itselleen portfoliota sähköiseen oppimisympäristöön.
13 %
17 %
Hyödynnän sosiaalista mediaa opetuksessani.
22 %
31 %
Hyödynnän sähköisten sisältöjen ja oppimisympäristöjen mahdollisuuksia opetuksen eriyttämisessä.
57 %
53 %
Järjestän opetustilanteita myös luokkahuoneen ulkopuolella kannettavia päätelaitteita hyödyntäen.
31 %
28 %
Käytän etäopetuksen osana videovälitteistä opetusta.
9 %
5.9 %
Vähintään viikoittain
RanskaYleissivistävä
Kuinka usein käytät TVT:a opetuksessasi?
84 %
84 %
Kuinka usein oppijat tuottavat tunneillasi erityyppisiä mediasisältöjä (esim. kuvaa, ääntä ja videota)?
7.5 %
10 %
Kuinka usein käytät tablettia opetuksessasi tai sen suunnittelussa?
36 %
41 %
Kuinka usein oppijat käyttävät tabletteja tunneillasi?
30 %
29 %
Osa-alueen Opetuskäyttö jakauma
RanskaYleissivistävä
Taso
0-1
711
Taso
1-2
5762
Taso
2-3
3625
Taso
3-4
02