Jag gör pauser i elevernas arbete för att förhindra att de sitter för länge.
1.1.2018-26.6.2019 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.7 | 0.0 | 0.6 | 1.9 | 1.5 | 1.6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 7.5 | 0.0 | 7.3 | 7.1 | 6.9 | 7.5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | 15.2 | 11.1 | 14.9 | 15.4 | 14.6 | 14.7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | 56.5 | 66.7 | 56.9 | 55.6 | 57.7 | 59.0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | 18.4 | 22.2 | 18.4 | 19.3 | 18.7 | 16.8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Kunnande (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2018 och 26.6.2019. Uppgifterna på denna sida ändras inte.