Årsrapport 1.1.2019-3.12.2019

« Tillbaka

hjälper eleverna att utveckla sina färdigheter för att planera och styra det egna arbetet

Svarens fördelning
1.1.2019-3.12.2019År 2020 År 2019 År 2018 År 2017 År 2016 År 2015 År 2014 År 2013 År 2012
11.31.41.31.41.300000
213.613.213.612.310.900000
336.937.336.936.935.000000
444.043.844.045.348.600000
53.63.83.63.63.800000

Svarsalternativ

  1. Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
  2. Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
  3. Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
  4. Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
  5. Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)

Frågan inverkar på följande delområden

  • Inställning (betydelse 2.0)