Med hjälp av IKT kan eleverna behandla den företeelse som lärs ut på ett mångsidigt sätt.
1.1.2019-31.10.2020 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.4 | 0.7 | 0.6 |
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3.3 | 4.7 | 6.2 |
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15.1 | 12.0 | 20.5 |
4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 62.5 | 65.5 | 65.8 |
5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18.4 | 17.2 | 6.8 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Inställning (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2019 och 31.10.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.