hjälper eleverna att förena och behandla information effektivare
1.1.2019-31.10.2020 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.7 | 0.9 | 0.7 | 0.7 | 1.1 | 1.1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 10.9 | 8.0 | 10.1 | 11.2 | 10.4 | 10.8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | 26.2 | 28.3 | 25.7 | 26.6 | 25.2 | 25.2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | 54.2 | 57.5 | 55.0 | 53.6 | 57.1 | 56.5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | 7.1 | 5.3 | 7.1 | 7.5 | 6.1 | 6.2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Inställning (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2019 och 31.10.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.