Arbetsgemenskapen har en positiv inställning till försök med nya saker i undervisningen.
1.1.2017-22.9.2020 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.7 | 1.8 | 1.1 | 0.5 | 0.6 | 0.3 | 0.0 | 0.0 | 0.4 | 1.0 | 0.0 |
2 | 6.8 | 5.5 | 3.9 | 4.9 | 6.8 | 8.0 | 7.5 | 6.5 | 8.0 | 7.2 | 8.4 |
3 | 12.8 | 12.7 | 12.8 | 11.6 | 12.6 | 11.6 | 12.1 | 9.8 | 13.3 | 13.8 | 21.0 |
4 | 60.4 | 58.2 | 60.6 | 62.9 | 61.3 | 57.8 | 63.3 | 61.2 | 57.2 | 59.7 | 62.2 |
5 | 18.6 | 20.0 | 19.4 | 19.8 | 18.0 | 22.0 | 17.1 | 22.0 | 21.2 | 18.4 | 8.4 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Rutiner (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2017 och 22.9.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.