Elever ger mig nya idéer för användandet av IKT i undervisningen.
1.1.2017-22.9.2020 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4.6 | 5.6 | 3.0 | 4.9 | 2.5 |
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24.8 | 29.3 | 33.5 | 24.7 | 17.8 |
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23.4 | 25.6 | 24.3 | 32.9 | 29.7 |
4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 43.3 | 34.9 | 34.6 | 35.9 | 45.8 |
5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3.5 | 4.2 | 4.2 | 1.6 | 4.2 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Rutiner (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2017 och 22.9.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.