Mina elever bygger en egen portfolio i en digital lärandemiljö.
1.1.2014-1.12.2020 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 57.6 | 100.0 | 53.1 | 53.2 | 56.5 | 65.0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 20.0 | 0.0 | 22.3 | 22.9 | 17.9 | 18.9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | 7.7 | 0.0 | 6.3 | 8.6 | 7.8 | 6.3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | 10.8 | 0.0 | 12.0 | 9.4 | 13.7 | 7.9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | 3.0 | 0.0 | 4.0 | 5.7 | 3.0 | 1.6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Undervisningsbruk (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2014 och 1.12.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.