Jag delar digitala läromedel jag producerat till andra lärare.
1.1.2017-22.9.2020 | År 2021 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 12.0 | 50.0 | 11.1 | 9.5 | 11.6 | 13.9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 20.7 | 0.0 | 18.9 | 18.8 | 22.0 | 21.1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | 21.2 | 50.0 | 21.7 | 18.3 | 19.6 | 25.4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | 36.0 | 0.0 | 32.8 | 41.8 | 36.5 | 31.6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | 9.6 | 0.0 | 13.9 | 11.6 | 9.6 | 7.9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Rutiner (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2017 och 22.9.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.