Min skola har gemensamt överenskomna mål om användningen av IKT i undervisningen.
1.1.2018-26.1.2020 | År 2020 | År 2019 | År 2018 | År 2017 | År 2016 | År 2015 | År 2014 | År 2013 | År 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2.6 | 2.4 | 3.1 | 2.6 | 4.6 | 6.0 | 2.9 | 3.2 | 6.3 | 6.8 |
2 | 21.7 | 15.3 | 20.0 | 20.2 | 21.7 | 20.8 | 14.6 | 21.2 | 20.0 | 15.1 |
3 | 28.5 | 29.4 | 28.7 | 28.8 | 34.2 | 30.4 | 35.0 | 32.7 | 31.9 | 45.2 |
4 | 39.7 | 47.1 | 41.0 | 41.6 | 33.2 | 38.7 | 29.1 | 33.3 | 36.3 | 30.1 |
5 | 7.0 | 5.9 | 6.7 | 6.4 | 4.9 | 3.6 | 18.4 | 9.0 | 5.6 | 2.7 |
Svarsalternativ
- Helt av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -2.0)
- Delvis av annan åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: -1.0)
- Varken annan eller samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 0.0)
- Delvis av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 1.0)
- Helt av samma åsikt (Vid uträkning av talvärdesnivåer: 2.0)
Frågan inverkar på följande delområden
- Rutiner (betydelse 2.0)
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2018 och 26.1.2020. Uppgifterna på denna sida ändras inte.