Vuosiraportti 2020

« Takaisin

Muutokset aiempiin vuosiin

Verrattava vastaajajoukko:   Vuosi 2019 (7810 kpl) |   Vuosi 2018 (9609 kpl) |   Vuosi 2017 (11934 kpl) |   Vuosi 2016 (6094 kpl) |   Vuosi 2015 (4850 kpl) |   Vuosi 2014 (5331 kpl) |   Vuosi 2013 (6031 kpl) |   Vuosi 2012 (2380 kpl)

Vinkki: riviä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen tekijän tarkemmat tiedot.

Kysymykset, joiden vastaukset ovat positiivisempia kuin vertailujoukossa.
Suurimmalla osalla tunneistani oppilaat käyttävät tieto- ja viestintäteknologiaa.***
Oppilaat saavat käyttää tunneillani omia laitteitaan (esim. kannettavat tietokoneet, älypuhelimet, tabletit).***
Saan riittävästi ja riittävän nopeasti teknistä tukea TVT:n käyttöön koulullani.***
Olen saanut työnantajalta käyttööni tarvitsemani TVT-laitteet.***
Osaan hyödyntää digitaalisia oppimateriaaleja opetuksessani.***
Koulullani on yhteisesti sovitut tavoitteet TVT:n hyödyntämisestä opetuksessa.***
Seuraan sosiaalisen median ja muita verkostoja oppiakseni uutta.***
Oppilaat ja vierailijat voivat kirjautua koulun langattomaan verkkoon omilla laitteillaan.***
Käytössäni olevat laitteet ja ohjelmistot toimivat hyvin kokonaisuutena.***
Löydän eri oppimistilanteisiin hyviä tapoja hyödyntää tieto- ja viestintäteknologiaa.***
Koulussani on helppo lähteä kehittämään uusia toimintatapoja.***
Kehityskeskusteluissa otetaan esille TVT-osaamisen kehittäminen.***
Suurimmalla osalla tunneistani käytän itse tieto- ja viestintäteknologiaa.*
Kysymykset, joiden vastaukset ovat negatiivisempia kuin vertailujoukossa.
Jatkuva uuden tekniikan tuominen opetukseen on kuormittavaa.***
Haluaisin käyttää tieto- ja viestintäteknologiaa enemmän opetuksessani.***
Minulla on mahdollisuuksia vaikuttaa kouluni TVT-hankintoihin.***
Tunnen kouluni TVT:n kehittämistyötä ohjaavan suunnitelman sisällön.**
Työyhteisön ilmapiiri on myönteinen uusien asioiden kokeilemiseen opetuksessa.*

*) Tähtien määrä ilmaisee, kuinka merkitsevä ero on kyseisen tekijän kohdalla.