Förändringar jämfört med tidigare år
Svarargrupp som jämförs: År 2025 (71 st.) | År 2024 (1907 st.) | År 2023 (1628 st.) | År 2022 (1652 st.) | År 2021 (3882 st.) | År 2020 (3594 st.) | År 2019 (7810 st.) | År 2018 (9609 st.) | År 2017 (11934 st.) | År 2016 (6094 st.) | År 2015 (4850 st.) | År 2014 (5331 st.) | År 2013 (6031 st.) | År 2012 (2380 st.)
Tips: genom att klicka på raden får du fram exaktare uppgifter om enskild skribent.
Min skola har gemensamt överenskomna mål om användningen av IKT i undervisningen.** |
Arbetsgivaren har gett mig den IKT-utrustning jag behöver.** |
Utrustningen och programvaran jag har fungerar bra som helhet.* |
Välj den nivå som bäst beskriver dina färdigheter i användning av IKT.* |
Jag har möjlighet att påverka min skolas IKT-anskaffningar.* |
Jag följer regelbundet nätverk i de sociala medierna för att lära mig nytt.* |
Jag kan utnyttja elektroniskt studiematerial i min undervisning.* |
Elever och besökare kan logga in på skolans trådlösa nätverk med sina egna enheter.*** |
Eleverna får använda sina egna apparater på mina lektioner. (t.ex. bärbara datorer, smarttelefoner, pekdatorer)** |
Utvecklingen av IKT-kompetens tas upp i utvecklingssamtal* |
*) Antalet stjärnor visar hur stor skillnaden är vid ifrågavarande faktor.
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2025 och 14.3.2025. Uppgifterna på denna sida ändras inte.