Alla år: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024
Under tiden 1.1.2021-21.11.2024 svarare totalt 7392
Antalet personer som svarat på enkäterna
Digital verksamhetsmiljö | 7376 st. | (Genomsnittlig svarstid 0 minuter 59 sekunder) |
---|---|---|
Verksamhetskultur | 7250 st. | (Genomsnittlig svarstid 2 minuter 39 sekunder) |
Pedagogisk verksamhet | 7050 st. | (Genomsnittlig svarstid 8 minuter 2 sekunder) |
Kompetens | 6855 st. | (Genomsnittlig svarstid 3 minuter 43 sekunder) |
Antal personer som svarat | |
---|---|
1 2021 | 88 |
2 | 91 |
3 | 499 |
4 | 412 |
5 | 19 |
6 | 1 |
7 | 0 |
8 | 85 |
9 | 54 |
10 | 231 |
11 | 1797 |
12 | 0 |
1 2022 | 0 |
2 | 0 |
3 | 18 |
4 | 319 |
5 | 144 |
6 | 0 |
7 | 1 |
8 | 3 |
9 | 19 |
10 | 64 |
11 | 283 |
12 | 289 |
1 2023 | 78 |
2 | 268 |
3 | 130 |
4 | 145 |
5 | 240 |
6 | 3 |
7 | 0 |
8 | 1 |
9 | 78 |
10 | 303 |
11 | 105 |
12 | 39 |
1 2024 | 53 |
2 | 146 |
3 | 5 |
4 | 543 |
5 | 220 |
6 | 0 |
7 | 0 |
8 | 0 |
9 | 2 |
10 | 205 |
11 | 411 |
Utvalda rapporter:
Allmän utbildning | 7173 st. |
En yrkesskola | 120 st. |
Högre utbildning | 78 st. |
Ämneslärare | 2790 st. |
Speciallärare | 1236 st. |
Klasslärare (årkurser 5-6) | 1057 st. |
Klasslärare (årkurser 1-2) | 982 st. |
Klasslärare (årkurser 3-4) | 930 st. |
Elevhandledare/studiehandledare | 143 st. |
Lärare inom yrkesutbildningen | 102 st. |
Lärare för invandrare | 85 st. |
Universitetslärare | 50 st. |
Matematik | 651 st. |
Engelska | 553 st. |
Fysik | 462 st. |
Kemi | 437 st. |
Modersmål | 383 st. |
Svenska | 374 st. |
Hälsokunskap | 288 st. |
Historia | 243 st. |
Gymnastik | 236 st. |
Biologi | 232 st. |
Samhällslära | 231 st. |
Handarbete / slöjd | 218 st. |
Geografi | 198 st. |
Finska som andraspråk | 178 st. |
Huslig ekonomi | 175 st. |
Religion | 170 st. |
Tyska | 161 st. |
Informationsteknik | 133 st. |
Bildkonst | 125 st. |
Livsåskådningskunskap | 125 st. |
Musik | 105 st. |
Franska | 81 st. |
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2021 och 21.11.2024. Uppgifterna på denna sida ändras inte.